In november beheert ‘Je Makelaar’ de ondernemingsrisico’s!
Risico's veranderen en als ondernemer is het belangrijk om jezelf op tijd en stond de vraag te stellen 'Ben ik wel goed verzekerd?'. In november zoomen we in op het risicobeheer voor ondernemingen en de ondersteuning die makelaars bieden.
In oktober stelt 'Je Makelaar' de toekomst van je klanten veilig!
Pensioenen en de financiële toekomst in het algemeen zijn een grote zorg voor de Belgen. Daarom lanceren we in oktober een mediacampagne waarin je klanten aangemoedigd worden om contact op te nemen met jou om zich voor te bereiden op hun pensioen.
In september verzekert 'Je Makelaar' de toekomst van werkgevers en hun werknemers
We trappen het najaar af met een 3de campagne gericht op de verzekeringsmarkt voor ondernemingen, met als thema de 'groepsverzekeringen' oftewel de verzekeringen van de tweede pijler.
‘Je Makelaar’ wekt de zomer tot leven op sociale media!
De vakantie nadert snel. De zon schijnt al! We gaan de zomer nog aangenamer maken dankzij onze leuke en ludieke sociale mediacampagne gericht op jongeren: de 'Zomerquiz'. Het is een jonge, dynamische manier om in contact te blijven tijdens de zomer. De quiz bestaat uit 4 opeenvolgende quizzen, elk met een actueel thema: vakantie, je bereikbaarheid, mobiliteit en talenten.
Gezinnen zijn weer erg actief, organiseren feestjes, sporten, gaan weer op vakantie naar het buitenland, adopteren huisdieren, schrijven kinderen in voor allerlei stages... De verzekering BA privé-leven biedt een ruime dekking om de aansprakelijkheden van het gezin in te dekken. Ongevallen- en andere verzekeringsformules kunnen verder bijdragen aan de bescherming van het gezin zelf.
Het leven verandert, situaties veranderen ... Klanten kopen meer en meer via e-commerce, hebben schade door klimaatverandering, veranderen hun reisgewoonten, telewerken, krijgen te maken met nieuwe types van conflicten. Kortom, situaties waarbij een goede rechtsbijstandsverzekering geen overbodige luxe is. In mei brengen we dit thema daarom extra onder de aandacht!
In april verzekert 'Je Makelaar' het pensioen voor ondernemers
Zelfstandigen en ondernemers zijn in 2022 weer meer gaan investeren in hun aanvullend pensioen, na een stabilisatie tijdens de crisis. Niet enkel het aantal zelfstandigen en ondernemers nam toe (+1,2%) maar ook het aantal nieuwe verzekeringscontracten kende een stijging (+7,1%), aldus HR Liantis in De Tijd.
Het is alweer lente en tijd om na te denken over je woning, renovatie, inrichting, verhuis... Ook Batibouw opent zijn deuren weer van 14 tot en met 19 maart. Er worden 250.000 bezoekers verwacht. Wij maken gebruik van deze periode om ons te laten horen op de radio en te infiltreren in de digitale media om zoveel mogelijk (toekomstige) eigenaars of huurders tot bij jou te brengen.
Zoals aangekondigd tijdens het webinar vorige week, lanceren we vandaag de campagne zelfstandigen en ondernemingen. Dit segment vertegenwoordigt een belangrijk potentieel voor de ontwikkeling van uw kantoor. We zullen er het hele jaar door regelmatig op terugkomen.
In 2023 past 'Je Makelaar' zich aan de nieuwe mobiliteit aan
In 2023 gaan we door met het thema van de campagne "Tijden veranderen", dat relevanter is dan ooit. Met de nieuwe campagnes leggen we de nadruk op uw toegevoegde waarde en op de makelaarsreflex: "Even checken met mijn makelaar". Hoe we dit juist doen, komt u allemaal te weten tijdens ons webinar op 23 januari.
Voor een goed jaar 2023, even checken met mijn verzekeringsmakelaar!
In 2022 heeft Brocom haar nieuwe campagne 'Tijden veranderen' gelanceerd. Hieruit blijkt dat "Je Makelaar" met zijn tijd meegaat en zich aanpast aan de situatie. In 2023 willen we nog verder gaan. Wij willen vooral de makelaarsreflex uitlokken en uw toegevoegde waarde in elk stadium van de klantrelatie in de verf zetten. Om u en uw klanten een gelukkig nieuwjaar 2023 te wensen, hebben wij reclamemateriaal ontwikkeld dat wij u ter beschikking stellen op brocom.be.
In december grijpt 'Je Makelaar' beleggingsopportuniteiten aan!
Het jaar loopt op zijn einde en dus het ideale moment om met extra aandacht terug te blikken en vooruit te kijken naar de ontwikkelingen op de financiële markten. De inflatie ging in 2022 door het dak en de spaarrente staat nog steeds op een dieptepunt. De betekenis van de term ‘spaargeld’ werd nog meer uitgehold terwijl er toch nog steeds meer dan 300 miljard euro op alle Belgische spaarrekeningen staat.
Deze zomer, elke donderdag een digitale aflevering
Hoe nog efficiënter werken en uw actieterrein verruimen? Daarom hebben wij een reeks video’s opgenomen om u kennis te laten maken met de digitale hulpmiddelen die Brocom voor de verzekeringsmakelaar ter beschikking stelt. Wat mag u verwachten? Elke donderdag ontvangt u een nieuwsbrief met het link naar de video. Het eerste deel handelt over de topic en het tweede deel laat zien hoe u het concreet moet doen! Kort en bondig! We beginnen deze week met een introductie door Kelly Schamphelaere, CEO van FVF en Michaël Bonhomme, Voorzitter Brocom.
Al vanaf begin 2022, " Je Makelaar " op alle fronten: radio & digitaal
Het jaar 2022 luidt niet alleen veel veranderingen in maar ook onze nieuwe campagne "Tijden veranderen". Deze campagne zal tijdens ons volgende webinar van 27 januari worden voorgesteld. We starten met het thema mobiliteit!
Onze ambitie is om alle makelaars te laten evolueren naar deze multichannel makelaar. Acht video’s werden in de zomer van 2022 uitgezonden. Deze video's bestaan uit twee delen: een korte inleiding en een praktische demonstratie om het desbetreffende kanaal te activeren.
Verhoog de zichtbaarheid van uw kantoor met een digitaal scherm. De inhoud van 'Je Makelaar'-campagnes en partnermaatschappijen van uw keuze wordt automatisch getoond.
Om uw kantoor te promoten, kunt u via de webshop gadgets en geschenken bestellen onder de merknaam 'Je Makelaar', die u kunt personaliseren met de naam van uw kantoor.
Brocom doet uw visibiliteit nationaal en regionaal groeien
Brocom verhoogt uw zichtbaarheid in de mass media en de digitale media op nationaal niveau, zorgt voor verkeer naar uw kantoren via het platform makelaarinverzekeringen.be en stelt u marketingmateriaal en -tools ter beschikking om uw business te ondersteunen.
Een verzekeringsmakelaar is een raadgever en vertrouwenspersoon. Hij informeert, in alle onafhankelijkheid, begeleidt en helpt om keuzes te maken op basis van behoeften en situatie. Hij staat bij en verdedigt belangen!
Deze verzekeringsmaatschappijen werken alvast samen met onafhankelijke Makelaars in Verzekeringen:
De onafhankelijke Makelaars in Verzekeringen worden ondersteund door: