Missie

Brocom is een marketing platform waarin makelaars, makelaarsfederaties en verzekeringsmaatschappijen samenwerken om de makelarij te promoten, de bekendheid van het merk 'Je Makelaar, Je beste Verzekering' te verhogen en de positie op de markt te versterken 

Brocom telt momenteel 14 partnermaatschappijen en meer dan 2300 makelaars.

Zichtbaarheid

Het distributielogo “Je Makelaar, Je beste Verzekering” is het merk ter promotie van de onafhankelijke professionele makelaar.

Mass media campagnes worden regelmatig uitgezonden om het vak van de makelaar te valoriseren #ElkZijnVak

Marketing promotie

Brocom biedt haar leden een rijk pakket van marketingmiddelen aan om een maximum aan klanten te bereiken via de campagnes en digitale kanalen :

  • permanente digitale campagnes op Google en Facebook
  • zoekmotor via www.makelaarinverzekeringen.be
  • marketing pack voor de kantoren en de digitale kanalen
  • marketing tools : website, digitaal scherm, lichtreclame, affiches, sociale media, ...