Promotie

Campagne 2014

Hier vindt u een overzicht van de promotiecampagne van 2014.

Campagne 2012

Hier vindt u een overzicht van de promotiecampagne van 2012.

Campagne 2013

Een gedetailleerd overzicht van de campagne 2013 vindt u hier !

Campagne 2011

Hier vindt u het volledige overzicht van de campagne 2011.

Campagne 2010

Ook in 2010- richtte de campagne zich naar twee groepen: de individuele consumenten en de zelfstandigen / KMO. De eerste groep, het grote publiek, is een zeer uitgebreide en diverse groep. Iedereen heeft op een bepaald ogenblik nood aan een verzekering. De tweede groep, zelfstandigen en kleine & .....

Campagne 2009

In 2009 maakte Brocom nog meer promotie met nieuwe advertenties in de geschreven pers, doelgroepgerichte campagnes voor particulieren en zelfstandigen/KMO’s en meer dan ooit een duidelijke mediamix. Nieuwe advertenties in de geschreven pers Samen met reclameagentschap DM&S ontwierp Brocom ni .....

Campagne 2007-2008: de rationele campagne

Sinds 2007 gaat Brocom nog een stap verder door een rationele campagne te voeren. Opnieuw met oog op de verdere uitbouw van een makelaarsreflex bij de consument. Het concept: differentiatie met rationele argumenten In vergelijking met de emotionele campagne van 2005-2006 worden er deze keer ration .....

Campagne 2005-2006: de emotionele campagne

In december 2005 startte Brocom haar eerste grootschalige promotiecampagne voor een periode van twee jaar en met een totaal budget van € 2.500.000. Het concept De doelstelling is het opwekken en intensifiëren van een “makelaarsreflex” bij de consument door de associatie “Verzekeringen=Ma .....

Individuele promotie

De consument bewust maken van de toegevoegde waarde van de makelaar is een werk van lange adem. Daarom is het belangrijk de zaken gestructureerd aan te pakken. Het is op dat vlak dat er een rol is weggelegd voor Brocom. Niet enkel door het voeren van grootschalige promotiecampagnes maar ook door ee .....

Het consumentenportaal

www.makelaarinverzekeringen.be: het antwoord in verzekeringen Het consumentenportaal is online sinds 2011 als opvolger van het vroegere consumentenportaal www.brocom.be. De objectieven zijn de volgende: Zorgen voor de permanente aanwezigheid van het distributiekanaal makelarij en zijn logo .....

Internet Broker Project

Het internet is vandaag een van de belangrijkste informatiebronnen bij het grote publiek. Uw aanwezigheid én zichtbaarheid op internet is dan ook een absolute must. Brocom helpt u via een aantal initiatieven en projecten. IBP (Internet Broker Project) Samen met de federaties (FVF en Feprabel), ma .....